Saturday, April 9, 2011

Skip James

projek aku dan irsyad sudah mula merangkak!

senang-senang lawatlah blogshop baru aku, projek niaga pre-loved stuffs secara online dan kecil-kecilan di kedai online;



(klik! klik!)


terima kasih aku ucapkan kepada irsyad yang belanja modal untuk fasa yang pertama, ibu bapa yang memberi sokongan dan kasih sayang tak berbelah bagi, kawan-kawan yang menyokong iaitu Nyolihin Judin, Undan Zawawi, serta budak-budak rumah sewa parit jelutong, dan tak lupa kepada Nad juga yang menyokong dari jauh, sahabat aku Sood yang menyumbang Nikon D3000 kepada aku (ambik terus boleh? kah kah), dan semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung. oh juga kepada saudara Naim tauke Podshop yang memberi aku galakan dan semangat.

special thanks kepada sifu aku, Asri Shakdon, tauke Beginner Diver yang membantu aku mendapatkan stok, dan memberi ilmu serta tunjuk ajar. dan kepada Si Ketam juga.

terima kasih juga kepada kawan lama, Abu Zaher Yaser yang menyokong kuat usaha aku untuk terus berblog dan berbisnes.

kalau aku tertinggal nama sila sms aku, nanti aku terus edit tambah nama kau. hehe.

terima kasih semua.

2 comments:

nad said...

best of luck, mate!

ayob said...

thanks mate :)