Monday, June 21, 2010

bapak

Kadang-kadang aku pelik. Bukan. Selalu.

Tiap kali aku rasa nak update blog, mesti aku langsung tak tau nak taip apa. kadang-kadang, aku dah siap taip panjang-panjang, aku delete semua, Tapi itu bukan masalahnya. Masalahnya, waktu-waktu aku jauh dengan komputer, contohnya masa tengah senam, atau tengah dalam kebun mengerjakan ibadah menyawit, dalam kepala aku macam-macam benda aku karang untuk ditaip semula dalam blog. Lepas tu, bukak komputer, bukak blog, tekan new post, kosong. Last-last bukak the sun baca transfer rumours. Tak pun bukak mangastream baca Bleach.

Sekarang ni pun sama. Apa-apa hal, selamat hari bapa kepada segala jenis bapa termasuklah bapa kemerdekaan, bapa pembangunan, dan bapa ayam. Diselangi dengan ucapan 'semoga Argentina champion ini tahun'.

"Better to die standing, than to live on your knees." - El Che

2 comments:

nad said...

hepi father's day, bapak. hehehe

ayob said...

hepi father's day, ayah!