Friday, March 5, 2010

hutang

Ayob : Oi Napi. Ambik ni tiga ringgit, ganti duit kau bayarkan aku time minum kat kedai bapok tadi.

Napi : Mekasih. Pet, aku hutang kau tiga ringgit kan hari tu? Nah hambik ni.

Pet: Mekasih. Yob, ambik ni tiga ringgit, ganti duit futsal kau bayarkan aku tadi.

Ayob: Mekasih.

Dunia ni, kecil kan? Macam haram.

7 comments:

nad said...

haha. cam sengal.

ayob said...

hahah. tau takpe.

Tiara said...

Perbualan ni berlaku pada waktu yg sama & tempat yg sama ke?

Duniawi. Putar punya putar, kembali ke tempat asal jugak.

ayob said...

ye. waktu yang sama, tempat yang sama, dan kitorang bertiga duduk lebih kurang dalam satu circle. dan tak sengaja juga.

Anonymous said...

haha..
dunia nie bulat=circle

Nash™ said...

Nash: yob, ape kate ko bank-in kan rm300 kat aku?

dunia ni kan kecik je...~

ayob said...

haha, pundek lu rockjebeng. kan kau yang dah nak keje petronas. apa sangat laa rm300 tu nanti ye dak? hehe